Sjuk vecka, bokstavligt talat!

Så mycket snorpapper, andnöd och nysningar har sällan setts på en enda vecka. I måndags började det bra med försovning och allmänt seg som sedan skulle resultera i halsont, feber, förkylning och slutligen hosta och ingen röst.
Allt på en enda vecka.

Och har man haft tid och ligga hemma och sova ochbli frisk. Nä! Här är vi full gång med produktion och rep så de blir ingen ro.  Visserligen är det ju roligt med ett späckat schema men inte när huvudet sprängs eller när man seriöst överväger en näsamputering för att slippa allt jävla snor
- Jag är inte bitter...

Antingen är jag supermesig eftersom jag inte brukar bli sjuk eller så bli jag rejält sjuk de gånger jag får lite bakterier i mig. Jag hoppas på det sista för då känner jag mig lite mer macho.

Jag har kollat igenom hela första säsongen av Greys Anatomy nu på 2 dagar :) wiee Love it. Men nu börjar det bli lite långtråkigt med säng och TV och egentligen så kan man ju sova nu (har velat sova sedan 7 ikväll)

Jag, Pillan, jess, fridh och jake hade vår finmiddag idag :) på menyn var det Jess förslag kassler wraps, gott och nyttigt.:)
Sedan hängde vi kvar i köket en stund och drack glögg :D jag älskar glögg :D men det var hjortronglögg så vi tjuvstartade inte på riktigt :P Men nästa helg då!

Ne nu ska väl denna hostade, icke-verbalt uttrycksfulla kvinna gå och lägga sig för att förhoppningsvis sova 10 timmar i sträck som kompensation för hela veckan.

Godnatt!

En vecka sedan jag träffade den lilla krabaten, helt sick va tiden går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0