Lite långsam

Hur lång tid kan det ta att packa en väska egentligen? Det är ju roligt att åka hem men just nu är det fruktansvärt tråkigt att tänka på alla måsten man vill ha med sig hem för det blir så fruktansvärt mkt!

Hade minigenrep idag. Herregud säger jag bara. Vilket "lov" jag kommer att ha massa rep och övn om det ska se någorlunda acceptabelt ut på scen. Men det är skönt att känna att man lever, lr?

Julklapparna är väl typ fixade iaf så man kan ju pusta ut en aning. Men vi kom in på en massa framtidsprat idag och då blir man ju lite till sig på ett obehagligt sett. Jag tror inte jag är en jätteplanerad människa. Måste nog arbeta på den punkten annars kommer det kanske sluta lite sämre än väntat.

Öva öva öva min sång fett störande vet inte ens om jag tycker de ja gör passar till låten... suck!

dags att bli pedant

Kommentarer
Postat av: Jonna

Det tycker jag! att du gör bra grejer till låten,dessutom vem gillar inte din utstrålning :D

2008-12-21 @ 18:52:55
URL: http://jonnaz.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Du är toppen! men måste hålla med om att jag också har lite panik med allt som måste repas, och jag har inte ens körskivorna ;)...men men det kommer bli en toppenföreställning tillslut ändå:).



Tänker på dig coh saknar dig! Puss

2008-12-22 @ 00:33:00
URL: http://alliinrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0