tisdag, fast som en söndag

Solen skiner och det är en underbar LEDIG dag :) Har hunnit vara ute på en promenad fått tillbaka min normala struktur på håret. Efter denna helgens föreställningar så var kvaliten typ svinto eller Barbie hår :P
Så jag var ju tvungen och testa och kläcka ett litet ägg i håret ;) och nu såhär efteråt känns det ganska bra, mitt hår e tbx så att säga :P

idag ska jag försöka vara lite effektiv och hinna vika all min tvättade tvätt som jag fixade igår och öva lite extra på min monolog och lite sånger. Det är nu man har konstant dåligt samvete för man har så otroligt mkt saker man kan göra hela tiden. Puh!

Nu när man har sin "helg" fast på måndag och tisdag istället är hjärnan lite upp och ner. Man vet inte riktigt vad som händer :P Men men, dags att pricka av to-do listan

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0