Spöke på Liseberg

JAAAA! <----- det har varit mitt motto hela dagen. Jag har svävat lite granna på moln faktiskt :D
Jag ska få jobba på gasten i sommar på Liseberg! :D WOHO!!
Så otroligt kul så de finns inte! Visst, man får väl va lite "blek och död" även sommartid men det kan jag leva med ;)

Kom dit så ska jag allt skrämma er så ni skriker och ryser i hela kroppen ;) Muahahaha!

Imorgon är det föreställning :) känns lite konstig med det långa uppehållet :S men det går säkert bra, vi har några timmar på dagen att repa ihop lite nummer som kanske inte kändes glasklara innan.
Då kommer Marsha och Emma :) yeye! Det är alltid lika roligt att ha folk man känner i publiken.
"Den fantastiska resan" fortsätter även dennna helgen och nästa som om du känner ett stort behov utav att se den, res till bjärnum ta chansen att se detta musikaläventyr :D



Kanske inte ser jätteläskig ut på den här bilden men jag fixade lite med den och lite creepy e jag väl ändå ;)

Godnatt på er från en mkt nöjd Bettan :)

Kommentarer
Postat av: al

Jag försökte i evigheter fråga dej på fb om du fått jobbet, men då vet jag det nu.



Grattis Bettan! =))



al

2010-03-05 @ 07:40:30
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: Zita

Vackra du! Hoppas allt går bra med föreställningarna nu sista helgen! MÅNGA KRAMAR

2010-03-06 @ 00:02:55
URL: http://myownworld.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0