Hej igen

Det var sjukt längesen jag vet men det har bara blivit så. Kan inte skylla på nåt speciellt eller ha en jättebra anledning. Tyvärr, men det har bara varit mkt annat att ta tag i.

Jag har slutat i Bjärnum, måste kalla mig "gammal" M1a. Det blir alltid en chock när man helt plötsligt slutar och ska lämna allt som har varit så vardagligt. Många hej då och massa tårar. Men som tur är kommer många att hamna i Gbg till hösten.

Men jag saknar min klass, jättemkt just nu. vill bara att alla ska komma o trycka sig in i min 3a som känns så tom.

Har börjat jobba på Gasten på Liseberg på riktigt ;) Känns jättebra, de som jobbar där är ett asgött gäng och de kommer bli hur bra som helst! Är ledig idag men ska börja imorgon igen och nu kommer högsäsongen igång. Alltså så himla mö fölk!

Ska se om jag får tag i Madde så jag kan få träffa henne lite idag :)

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0