Stjärnornas språk :P

Jag har aldrig riktigt trott på de här med horoskop. Visst, dem här i tidningar tror jag inte på nu heller, vem som helst kan väl tänka lite extra på ekonomin och jada jada, men jag menar de här "riktigta"

Vi snackade lite om de på jobbet häromdan och då visste sandra om en bra sida, astrologi.nu där du kan skriva in när du föddes, vart och ditt namn och så kommer de upp vart alla planetrena stod vid den tidpunkten och så himla mkt mer! Jag har ju fastnat, totalt för det är så fräckt!

Men jag är helt nybörjare så de kommer väl ta lite tid innan jag fattar hur allt fungerar, typ 6 husen, acsendenten, media colei... ja de finns ganska mkt som ni märker. Så är de nån som är duktig och kan förklara lite enklare än att läsa sig till allt är ni välkomna att hjälpa till ;)

Jag är ju stenbock "på riktigt" men egentligen är jag skytt och min acsendent är lejon och mitt rätta element är eld
haha ungefär så lånt har jag kommit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0