Mikrofoner och pianon

jag har inte bott i Borås sen 3 år tillbaka men ändå säger man att man åker hem. Fast mami o papi bor ju här o de är ju därför det är hemma :) Men de åkte iväg på nån trädgårdsaktivitet och då tackade ja vänligt nej.
- tack thorleif, men nej tack thorleif, inga fler flöjtkonserter :D

Så nu ska jag ta på mig för än så länge sitter jag i nattlinne :) och sen ska jag tvinga min bror att hjälpa mig fixa den förbannade mikrofonen som inte vill funka på min data.
Försökte få skype häromdagen, vi kan ju säga att jag hörde alla men ingen hörde mig...
så upp till bevis brorsan, visa att du går IT för att du är grym på tekniska problem ;)

sen ska jag köpa piano typ 99% säkert! har kollat upp mer och mer och ska få köpa ett av en kompis :) inte ett riktigt men ett digitalt lr va de heter :P (har så bra koll) så jag och linda kan vara musikaliska i hemmet och grannarna kommer att hata oss. Men de bjuder vi på!

och medans ja satt här i min ensamhet på familjedatorn hittade jag massa gamla foton som jag tänkte att jag måste ha med för jag blev så glad när jag såg dem :D


hela 3 år sedan

mina föredetta sambosar :) :)

när alla var prinsessor på balen ;)

superblond...

eller brunett :P

jag måste verkligen köpa en ny kamera!! så jag kan lägga upp lite aktuella bilder ;)
mitt nya mission :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0