Inbiten göteborgare

Nästan en hel sommar har gått...OMG har man lust att skrika ut. Vart tog all denna tid vägen som man verkligen trodde att man hade, ägde som man fick lov att slösa bort, men nej nån annan tog den och bestämde sig för att slänga bort den hej vilt.

Fast om man tänker efter så har man ju faktiskt hunnit med en del ändå, jag kan ju nästan hitta i Göteborg nu! och de mina vänner är inte fy skam!

Igår var jag på Saltholmen med underbara Frid, vi åkte lite fel först haha men vi kom fram till slut. Det blev inte jättemkt bad, inget alls faktiskt för vi fastnade på ett cafe med kaffe och åt vattenmelon :)

Jag har jobbat väldigt mkt, men att skrämma folk är rätt kul (alla har en ond sida inom sig) på vissa kanske den lättare kommer fram...typ mig :D

Lite uteliv har de blivit, lite trädgårn, lite colours, lite stage och tog mig ända till 2a lång en gång oxo :) känner mig stolt.

Mer om min quest att bli en helt inbiten göteborgare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0