hur mkt kan man proppa in under en vecka?

Det känns som jag har blivit proffs på att sova lite, dricka mkt kaffe, gilla läget och göra allt på samma gång för jag inte vill välja ;)

haha skulle lätt kunna ha haft 48 tim på ett dygn i stället för 24

Söndags:Åkte från Borås, hämtade min sambo Hagen, åkte och jobbade, ute och åt med gänget, stannade kvar lite för länge med Sandra ;)
Måndag: Vaknar tidigt för det är första skoldagen, dricka 1 liter kaffe för att överleva, möter klassen, fikar med underbara vänner :) har myskväll med Hagen med chips och cola :D
Tisdag: Upp tidigt, dansa i skolan, iväg i piratutstyrsel och möter upp jonathan, lina och sandra a.k.a the gang. Går på Universeum och leker rövare (bokstavligt talat) och sen lisebergsfest till på småtimmarna och se ett smalt ben på spårvagnen :D!
Onsdag: upp och hoppa igen. blåser som fan som min fulla cafe latte mugg blåste iväg!? lite lätt träningsvärk men dags för balett och känner hur musklerna vaknar till liv...marsha och jag åker på mission till jysk och ÖB, iväg och fika med bjärnum o co (ÅH...) ;) hem och färga/klippa Hagens hår med gott sällskap med martin. Middag kl. 23.00
och dagen är inte slut än! haha

Om de fortsätter såhär kommer jag hinna med, typ allt jag vill innan jag fyllt 25 :P

godnatt för denna gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0