Helt crazy dag :D

Vi har repat idag, kanske inte den mest effektiva dagen. Jag har klättrat på en balettstång, den trillade lite... haha
Sedan har jag, hagen, andreas och angie flippat ut totalt när vi skulle repa scener. Vi tänkte mycket ångest skrik och jazzwalks utgångar... märk att det här är en talpjäs.

Jag älskar min klass! Man måste få flippa lite, gå jazzwalks med stoneface, skrika för full hals för ingenting, peta in fingrar i andras näsor (eller hur hagen;)

Vi var och provade kläder idag :) Jag har försökt att hitta de kläderna jag ska ha på min på kappahls hemsida men självklart vill de inte ha bilder på just min outfit. Typix. Jag ska iaf se ut som en lite fancy buisness woman :P Typ tweedkjol och väst, svart lite uringad top och halsband till det med klackskor. rrrrr!

Sedan var de ju den här affären. Carl-anderssons... Hur roligt namn är det? Men men som tur var så vad det inte helt hemska kläder. Jag ska typ ha en svart klänning med lite röda och vita streck här och där och lite ballong modell nertill och en mini kofta till med svarta stövlar. :) me likey

Jag måste gå och lägga mig nu tyvärr, är fruktansvärt flummig och sprallig fortfarande så vi får se hur det går men man måste ju göra ett tappert försök :D

Pusspuss turturduvor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0