Det är inte ens kul!

Skolavslutningen idag... alltså jag hade bestämt mig, inga tårar inget emotionalshit men oj tårarna bara sprutade och jag visste inte och jag skulle skratta eller gråta. Jag grät inte ens så här mkt på min student. De här människorna som jag har levt med har ju blivit min nya famiilj. Man kan ju inte bara lämna sin familj helt plötsligt...

Och nu håller jag på att packa ihop alla mina 23593610476084716058 stycken saker jag har på 15 kvm typ. Hur lyckas man få in allt från första början undrar ju jag?

Festen igår var kanonkul föresten. Ska lägga ut kort så fort jag kan :) Maten var jättegod, alla var på topp och dansgolvet aldrig tomt ;) Men sedan när jag gick hem gick jag barfota för mina klackskor hade varit lite väl elaka mot mina stackars fötter.

Jaha så ska man till w-berg imorgon också.. Herregud mer oförberedd än vad jag är går nog inte att vara... ush Men jag hoppas ändå att det går nogorlunda bra för mig. Får se hur mkt jag hinner öva innan jag måste åka iväg dit.. När ska man få sova?

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0