Avslutningsfest

Nu är det alltså torsdagen innan den stora avslutningen av det här skolåret... Det är inte sant, det ÄR inte sant. Jag har lyckats förtränga det här beskedet hur länge som helst nu men det verkar inte fungera längre. Jag måste inse fakta, att vissa av det här människorna i min klass kanske inte jag kommer att träffa på typ... jag vet inte när ens, vi är ju utspridda i alla sveriges hörn och kanter.

Idag på dagen har vi varit i Laholm och åkt rodel. Det är typ som en kälse fast på metallspår som man åker en bana och så kan man åka kanon fort och slå halvt ihjäl sig som många av mina classmates gjorde. ;)

Jag tror det blev ann och fredrik som vann med 1.14 min någonting. good work! Sedan var det lite korvgrillning och en låång väntan på vår buss som skulle köra hem oss. Det var midre roligt för det blåste något så jobbigt :P

Nu ska jag ha på mig en fin klänning som jag har köpt på cubus som har varit med i deras reklam på tv :) blå/lila mönster och lite asymetrisk. Jag gillart!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sticka till systemet, fixa håret på mig och några andra ;) och förfest innan vi går till golden gate på middag och fest. Puh! too much to do

Puss!

Kommentarer
Postat av: zita

Åh Bettisch!!! Inte visste jag att du oxå bloggar(jag är däremot kass på det...)!!!??? VA ROLIGT =) Nu har jag en massa att läsa om från revy-tiden, hihi ;)



KRAM på dig!



Ps, håller tummen så att den är blå =)

2009-05-28 @ 19:39:37
URL: http://myownworld.webblogg.se/
Postat av: zita

fresten! ha det så kul on the fäst ;)

2009-05-28 @ 19:40:17
URL: http://myownworld.webblogg.se/
Postat av: Bettan :)

haha ja här finns de mkt att läsa :P ja jag tycker allt du får vara lite duktigare på att skriva så jag vet vart du håller hus ;)



de va kanonkul on the fäst :D

2009-05-29 @ 18:09:41
URL: http://mcbeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0