Roligt och roligt?!

Det finns många funderingar här i livet som jag inte riktigt lägger ner så mkt tid till att reflektera över. Jag är mer en impulsmänniska, om något är roligt så gör jag det. Om något annat verkar spännande, tja varför inte testa?

Jag vet att ibland är det inte så bra att agera såhär. Man måste ju ta itu med de där lite mindre utmanande och vardagliga bestyren men jag vet inte riktigt hur jag ska kunna ta mig dit. Visst, jag gör ju dem men kan man inte hitta på något sätt att få det lite roligare att tvätta, städa och sånt.

Det är ibland så förargligt att jag blir irriterad på mig själv, jag tänker åh va kul! så gör jag det. Sedan kommer jag på att om jag väljer att göra det här måste jag fixa detta innan och då måste jag kolla med de här etc etc... jobbigt helt enkelt

Mormor och morfar blev glada när jag ringde och berättade att jag ska jobba på Orust under sommaren. Hoppas de bor därute så mkt som möjligt så jag slipper vara ensam :)

Nu ska jag ner i källaren igen för sista gången och fixa den sista tvätten. Sedan blir det nog lite film och TV ikväll. Så vara pigg och alert imorgon då vi ska flytta in i kulturhuset i Hässleholm. Tjoho! Nästan lite pirr i magen nu.

 Vill ha sommar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0