Things to do

Såhär på kvällen skulle jag gå och lägga mig, flåt al. Jag bara råkade fastna ett litet tag till.
Jag har lite fritid just nu :) kunde gå på cafékvällen och sitta och prata med frid och al i köket :) nice

Övade på låten vi ska spela in i sinom tid. Jag har valt "nobody knows" like that song :) pink som sjunger det så satans bra by the way.

Fick mina bilder som jag, Lina och Sara tog för några dagar sedan. Vissa blev riktigt bra :D Roligt roligt

Måste få iväg mina ansökningar bara så jag slipper tänka mer på det.
Och fixa den förbannade matten.
Städa mitt rum innan Karin kommer

Måste komma på slutet på dikten...
Dans på välgörenhetsgalan...
gonatt!

Kommentarer
Postat av: Marsha

Hello BabyLiela!

Snygg bild du har tagit! Jag saknar dig =D

Puss

2009-04-06 @ 19:21:44
URL: http://marshas.blogg.se/
Postat av: Blubbo

Har du bara fyra fingrar?

2009-04-07 @ 21:33:59
Postat av: bettAN

haha nej ja har en liten "touch" på pekfingret!

2009-04-07 @ 21:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0