Stumfilm?

Jag brukar aldrig bli sjuk. Men nu har jag blivit det med typ två veckors intervall?! vad är detta egentligen. Så nu andas jag som darth Vader och får nästan inte ut något ljud över huvudtaget. Not good.

Och vi som ska spela med orkestern på söndag :'( Jag måste bli bra! NU

Mirakelkur? Någon som har en hiskeligt bra sådan?

Idag skulle alla sjunga sin auditionlåt för första gången :(  -WAYNE! (betyder dåligt btw)
Så har jag jättemycket saker att göra och så orkar jag inte göra nåt. typix

snart premiär! 28 mars watch out!
Hässleholms kulturhus be there!

Kommentarer
Postat av: al

Mm, fan. Jag får bli nudist. Synd bara att det ska hålla på att snöa och vara kallt. Och att jag inte riktigt är fit =/



Men Bettan, lilla! =,( Är du sjuk? Det var inte bra alls. Tråkigt också att jag inte har nån att fika med i eftermiddag ...



al

2009-03-13 @ 12:41:30
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ja, dumma dig! Inte alls bra nu ju! Du får höra av dig om du känner att du behöver nånting, eller bara ett besök! :) puss och krya på dig!

2009-03-13 @ 13:42:06
URL: http://alliinrep.blogg.se/
Postat av: Jonna

Testa å få i dig massa vatten och vitlök, ät vitlök, andas in ångorna av det, stoppa vitlök i öronen kan man också göra!...fast jag tror det är mer för öroninfektion eller nått liknande. men allafall, vitlök brukar funka! ränsa ut och förgöra dom onda bacillerna! go! go! go! krya! :D

2009-03-13 @ 17:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0