Det känns rätt gött fåktiskt :)

Jag vet, jag är en bergodalbana men det är sådan jag är helt enkelt. Helt plötsligt känns livet och tillvaron inte lika hopplöst orättvis och omöjlig. Vet inte riktigt varför men det kanske var bara för att vi hade massa snack på dramat om vägledare och positiva ledord och att man skulle gå fult och fjanta sig. (det låter lite odd men det hjälper!)

Så även fast jag är fattig, okunnig, oerfaren, ostädad och otränad är inte allt piss ändå. För det är ju saker jag kan göra något åt. Vore ju jobbigare om jag störde mig grymt på min näsa lr nåt ;) Jag behöver ju bara ta mig till mitt mål, vad som händer emellan är oviktigt.

I helgen ska jag inte göra något förutom grejer som är väsentliga typ städa, sjunga, dansa och plugga. Jag har ändå inte råd med annat. haha :)

Jag gjorde värsta budgeten igår. Så nu är det vuxenpoäng som behöver inkasseras! Iof insåg jag att mina utgifter blev rätt höga så i snitt hade jag kvar 900 spänn till övriga nöjen :/  Hur kul känns det? Men men desto större anledning att öva mer och bli bättre :D (jag vet inte vad jag får allt ifrån)

Dessutom ska jag vara drasma/lekledare för en barngrupp med 2 andra av mina kära amp-kamrater :) Spännande! Det är alltid lika roligt att arbeta med barn för de är så ärliga, goa och spontana :) love it!

Nu ska det bli frukost och lite dans och drama :)

Kommentarer
Postat av: Pauline

Va kul att du också har en blogg betti :)

2008-09-25 @ 21:56:19
URL: http://pollelin.blogg.se/
Postat av: Pauline

Åååh hur mår du förresten? :)

2008-09-25 @ 21:56:49
URL: http://pollelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0