Det andra könet

Det är en lurig art. En hane, en motsats till en själv. Ok, det skulle inte bli såhär jättedjupt men jag har ändå gott och stört mig lite på det nu.

Visst man kan inte veta hur man ska betee sig.
Visst alla e vi olika
Visst alla e inte helt blåsta eller missförstådda

Men det finns väldigt många som lyckas med att inbjuda till den där stora irritationen som kommer så lätt men är oerhört svår att få bort. Varför lär man sig inte?

Det här med att det är så bra att ha en bra killkompis, jag fattar inte,är jag helt omöjlig att ha o göra med.
De finns så många tankar som jag vill få ut på en och samma gång men det går lixom inte.

1. Vad är kompis och vad är mer?
2. Varför ska de alltid bli känslor i slutet eller bråk?
3. Varför blir allmämheten också irriterad när allt inte fungerar som normerna i Svea rike?

Nä jag är stum helt enkelt och klokare lär jag ju inte bli, ja e ju trött också :P

jag är TTT - trött,träningsvärk,trasig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0