Borås, Borås

Känns konstigt att säga det men jag tycker faktiskt att det ska bli skoj. Att återvända en liten helg, sedan räcker det. Annars kan det lätt bli för mkt av min lilla hemstad.

Daddy fyller år, ska firas lite. Matten måste räknas måste fatta lite :P Så får man träffa brorsan och syrran. Massa flugor på en enda smäll. Jag är så smart ibland, nästan så att jag blir stolt. :)

Hur kan man tycka att man känner alla, vet vad alla gör och vilka alla hänger med.
Jag menar så litet är det ju egentligen inte de e bara det att ens årskull är en begränsad skara och åren runt omkring då.

jaja packa, tvätta bort smink och nana

gonatt och sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0