Äckel-röst = bröströst

Jag vet att man inte ska skriva hatar, eller fösrstår inget eller trög i huvudet för det hjälper ju inte att gräva ner sig själv men just nu känns det så.
JAG HATAR MIN RÖST
JAG HATAR MIN TRÖGA FÖRSTÅELSE
JAG HATAR ATT JAG INTE FATTAR

Hur jävla svårt kan det vara att förstå den rätta tekniken, eller hur man ska tänka. Varför går det så bra för alla andra och inte för mig? Hur ska jag kunna förstå hur jag ska bli bättre om min lärare inte ens förstår vad jag menar! Ok, jag kanske förklarar suddigt men det är ju bara för att jag inte fattar heller egentligen.


DAMN IT!


just nu suger allt, kuk i allt


Jag vill ha en liten ängel som kommer och ger mig allt jag vill ha, jag vill att allt ska gå skitbra på fredag, att folk ska säga att de verkligen ser en förbättring om inte annat. För jag har ju kämpat så jävla hårt! Varenda jävla dag har jag lyssnat på den förbannade låten. Kollat vilka toner, vilka röstkvaliteér hon använder sig utav och vad jag tror passar mig själv och hur jag vill framföra den. Varför kan det inte låta bra då?


Jag VET att jag inte är ngt jävla proffs, jag går ju här för att lära mig men varför går det inte som jag vill.Jag vill inte ligga nere på botten, åtminstonde ngn meter från ytan, inte under ngn pisssten.


Jag vet att man måste uppskatta sin egen röst för att andra ska tycka den är bra men va fan... ska man ljuga för sig själv då eller? Ge mig en ny tack, jag är inte nöjd med den jag har. Skicka en på postorder direkt. Jag väntar här på mitt rum tills den kommer. blä! :(


Kommentarer
Postat av: al

Vad är det du behöver hjälp med, Bettan lilla? Att hitta skillnaden mellan bröst- och huvudklang?



al

2008-09-23 @ 18:41:59
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: Sonty

Du kan få min röst så kommer du inte klaga så mycket på din sen =D haha

2008-09-27 @ 14:55:06
URL: http://sonty.blogg.se/
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in* :)

2008-09-27 @ 14:58:14
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0