Varför kommer allting samtidigt?

Jaha så nu var det dags, just snyggt tycker
jag. Nu när man har blivit lite sliten kommer allt på en gång.

1. Jag har prov idag i coaching
2.  Jag har prov i matte på torsdag
3. Jag har feber, sjuk :(
4. Jag är väldigt pank inför jul

Jag känner att livet kanske inte riktigt leker lika mycket som man skulle vilja men man får ju inte klaga.
Jag fick ju en fantastisk tid i sthlm så nu får man ju inte tjura :P

Coaching är ett intressant ämne eftersom man lär känna sig själv eller måste ta itu med sina dåliga vanor eller tendenser att ge upp. Man lär sig faktiskt att hantera sina problem mycket bättre. Men fortfarande är jag lite rädd men jag vet egentligen inte för vad?
Det kanske är dags att ta uti med det en gång för alla.
Nu har jag ju nästan kunskapen :P

Men jag kan ju inte coacha mig själv, vem ska göra det då?

Kommentarer
Postat av: Jonna

jag känner igen känslan! känns som jag själv tagit mig lite vatten över huvet med all lucia å julbordsshow å vinterrevy..å även om man kommer fixa det och allt e så himla kul så blir man ju trött ibland pga sömn brist och förkyldningar! inte konstigt att man flippar och blir utslängd från lektionen fast det igentligen beror på trötthet och slitna stämband! eller vad säger du? :P

2008-11-21 @ 19:42:26
URL: http://jonnaz.blogg.se/
Postat av: bettAN

HAHAHA! du ja håller med totalt! orättvis behandling ja kan ju inte hjälpa at ja lät som en idiot när ja skulle försöka sjunga bas me en kråkröst

2008-11-22 @ 00:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0