vad händer om man mixar darth vader och piff o puff?

Svar: En sjuk Bettan! jaaaaa

Snorpapper överallt
, kläder på hela golvet dessutom inget solljus som kan komma in från fönstret för jag inte orkar dra upp persiennerna. Jag är totalt slut i hela kroppen och i huvudet. Jag fattar inte varför det ska ta en sådan tid att bli av med eländet. Dessutom har skiten gått över till äckelhosta och jag har fortfarande min falsett röst kvar. suck!

Så jag tänkte att jag skulle pyssla lite idag, typ måla lite teckningar och sticka lite för städa orkar jag inte. Dammråttorna hurrar av glädje men jag vet, jag måste ta tag i mitt rum snart.

Igår va det roligt! Vi satt inne i köket hela kvällen och hade popcorn krig och lite andra skumma grejerför oss. Jag försökte ta mig fram med endast stolar, skitsvårt när man inte får nudda golvet! (ja jag är fortfarande 20 år, döm inte! ;)
Det var underligt hur tiden bara rusade iväg och helt plötsligt hade vi varit där i typ 6 timmar. wooooooow no life :P

jag andas som darth vader by the way :)
-och pratar som piff o puff haha!

Nu ska jag ta tag i denna dagen/ Bettisch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0