stockholm is the shit it it it :D

Ibland blir man sådär underbart glad i kroppen så man bara vill hoppa upp och ner :) Sådan känsla har jag efter min  utomordentligt härliga helg i hufvudstaden.

Jag åkte på fredag eftermiddag och efter en lång bussresa fick jag äntligen ta mig fram och sätta mig på tunnelbanan till Tanjas nya place :) Vissa har tur med sina boenden, typ Tanja ;)
Mot kvällen började lite vin korkas upp, volymstyrkan öka och skratt var svåra att styra.
Jag, Sara och Tanja åkte in till stan och gick till ett ställe, Knox som var ett mycket trevligt place. Det var under den kvällen ekot fick en helt annan innebörd hahaha! vår humor blir alltid lika lyckad fram mot natten.
Sedan helt random hamnade vi på detta lite veteranställe, Toxic och jag fick träffa Fredrik, kanonkille han fick godkänt i betyg (haha somom att det är jag som bestämmer)

När jag vaknade på lördagsmorgonen var jag pigg och glad men Tanja var julite motsatsen stackarn. Tänk att hon gick ut ändå för att jag va där i helgen. Love u my little t-bird :)
Jag åkte in till stan och träffade Elmaze long time men de klickar direkt, skönt! Så kul att få höra hur det går för alla på sina utbildningar man blir så pepp då själv.

Kvällen var redan där, hår som skulle fixas, kroppar som skulle stylas i piffiga klänningar. Väldigt mycket folk också haha fullt hus i Skarpnäck. Men oj vad trevligt det var. så mys! Micke och hela hans familj typ, sara och dansvänner och malin o tanja som värdinnor vad mer kan man begära?
Helt plötsligt var jag och Tanja på Berns men eftersom vi knappt kunde röra oss fick det bli en favorit i repris haha Toxic for life.

Så vakna man idag inte allt för sliten och vad får man se, snö!! som inte det var nog med lycka på en helg ne detta kommer jag leva på länge :D Om ändå mankunde få lite längre helger så man inte behöver stressa fram och tbx hela tiden och knappt hinner slappna av :( någon annan gång ska jagta en lång semester vänta ni bara :)

Foton kommer strax ska bara sno Pillans sladd så jag kan föra över bilderna :)
och lilla katten sen da, Timo jag saknar dig redan!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Mmm håller med dig om att Stockholm is the shit!! ;)...och självklart får du låna min kamerasladd, har ju hittat den nu ;) haha

2008-11-17 @ 13:30:45
URL: http://alliinrep.blogg.se/
Postat av: Anonym

sweet! måste köpa ny kamera :S de håller på att dö, typ

2008-11-18 @ 09:25:17
URL: http://mcbeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0