Bilderna i mitt huvud

Jag måste måla lite tavlor nu innan jul. Alltid lite roligare med personliga grejer :) Problemet är det, jag och syrran ska ju fixa detta together och jag ska göra tavlor som ska illustrera månaderna januari, mars, maj, juli, september och november.

Vad är typiskt i mars?

Växer det svamp i september?

Detta är stora frågor som pågår i mitt huvud under denna minut och kommande. För att inte tala om alla andra klappar man ska fixa och trixa med. Jag säger då det, nu gäller det att vara kreativ som attans! Det är väldigt mycket jul i mitt huvud i allmänhet. Igår drömde jag t.ex. att det var julafton och att jag var jättesen till den stora släktträffen.
Ett riktigt i-lands problem ;)

Ska försöka sova även fast den dumma hostan inte vill ge sig :( blä

En ballerina ska jag rita också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0